اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه استخر دیواندره 

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه استخر سرپوشیده دیواندره خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدمهدی فرشادان نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلسگفت: پیشرفت فیزیکی استخر دیواندره قابل قبول نیست چون این پروژه ورزشی نزدیک به ۱۰ سال طول کشیده است لذا باید در اسرع وقت وارد فاز اجرایی مجدد شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرد: اعتبار ۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه توسط مجلس در بودجه ٩٧ لحاظ شده و توسط دولت عملیاتی شده است و باید با همت مدیران به سرانجام برسد.

فرشادان از انتشار اسناد مرتبط با این پروژه خبر داد و گفت: نتیجه مکاتبات و دیدارها با مجموعه وزارت ورزش و جوانان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه ٩٧ درباره استخر سرپوشیده شهر دیواندره، منجر به جذب ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه و اضافه شدن در ردیف بودجه ٩٧ کشور شده است که به زودی مستندات لازم در اختیار عموم قرار می‌گیرد.

این نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حوزه انتخابیه‌اش، افزود: کشف استعدادهای نهفته در میان جوانان کوردستانی به بسترسازی و هموار کردن حوزه ورزش بستگی دارد که نمایندگان مجلس با تمام قوا در این راه اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/ د م

50 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه استخر دیواندره اختصاص یافت

برچسب ها: شورای شهر ، استخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.